2016 11 – 12 mėn. Projektas „Seku, seku pasaką“
2017-03-20
  2016 11 – 12 mėn. Projektas „Seku, seku pasaką“

Du mėnesius Kauno lopšelio-darželio „Šnekutis“ 4-6 m. ugdytiniams buvo sekamos pasakos. Ugdymo įstaigos specialistai: logopedai, specialusis pedagogas savaitės pradžioje grupėse vaikučiams pristatė po naują pasaką. Išsiaiškino naujus nežinomus žodžius, klausimų pagalba aptarė siužetą, analizavo veikėjus. Po pasakos analizės vaikai baltuose popieriaus lapuose iliustravo pristatytąją pasaką.

Du mėnesius Kauno lopšelio-darželio „Šnekutis“ 4-6 m. ugdytiniams buvo sekamos pasakos. Ugdymo įstaigos specialistai: logopedai, specialusis pedagogas savaitės pradžioje grupėse vaikučiams pristatė po naują pasaką. Išsiaiškino naujus nežinomus žodžius, klausimų pagalba aptarė siužetą, analizavo veikėjus. Po pasakos analizės vaikai baltuose popieriaus lapuose iliustravo pristatytąją pasaką. Susigaudyti pasakos labirintuose padėjo ir įstaigos psichologas. Savaitės eigoje pasaką analizavo, su vaikais aptarė grupių auklėtojos. Logopedinių pratybų, specialiųjų pamokėlių metu vėl pasakėlės buvo analizuojamos, sekamos spalvotų dėlionių pagalba. Mokydamiesi sekti pasakėles, vaikai plėtė žodyną, lavino rišliąją kalbą. Baigiantis savaitei, vaikai, talkinant auklėtojoms, spalvino pasakos veikėjų paveikslėlius ir gamino pasakų knygutes. Vaikai išmoktas pasakėles namuose sekė tėveliams, o šie tas pačias pasakas – vaikams prieš miegą... Visa projekto veikla  šių metų sausio 25 dieną metodiniame pasitarime „Vaikų, turinčių SUP,  kalbos ir komunikavimo gebėjimų ugdymas, taikant pasakos sekimo metodą“ pristatyta Kauno miesto Panemunės, Šančių ir Centro seniūnijų pagalbos vaikui specialistams.

Nuorodos